Wydarzenia

Forum branżowe dla Firm

  • 20-08-2020
10 września br. w Żaganiu odbędzie się Forum Branżowe dla Firm, w trakcie którego przedstawiciele armii amerykańskiej (928. Batalion Kontraktujący oraz Północno/Centralny Element Kontraktów Terminowych) zaprezentują możliwości ubiegania się polskich przedsiębiorców o kontrakty z rządem USA. Strona amerykańska jest zainteresowana pozyskaniem listy potencjalnych kontrahentów z terenu województwa lubuskiego, głównie dostawców wyposażenia kuchni oraz siłowni, podmiotów świadczących usługi przewozu osób oraz mycia i odkażania pojazdów.
Spotkanie jest bezpłatne i ma charakter otwarty. W wydarzeniu będzie uczestniczył polski tłumacz, więc znajomość języka angielskiego nie jest wymagana, choć będzie mile widziana.
Zachęcamy do uczestnictwa w Forum Branżowym dla Firm przedstawicieli przedsiębiorców, którzy są zainteresowani udziałem w rządowych zamówieniach USA.
 
Termin spotkania: 10 września 2020 r., rozpoczęcie godz. 10.00
(rejestracja uczestników od godz. 9.30)
Miejsce: Żagań, Sala Kryształowa Pałacu Książęcego (ul. Szprotawska 4)
 
Aby wziąć udział w forum należy wypełnić formularz rejestracyjny online dostępny pod adresem: https://e.afit.edu/57df38 oraz mieć przy sobie w dniu spotkania specjalny odcinek formularza zgłoszeniowego w formie papierowej (do pobrania ze strony UM Żagań). Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 1 września br.
Na stronie Urzędu Miasta Żagań w zakładce Aktualności (artykuł „Amerykanie chcą pozyskać partnerów spośród lokalnych przedsiębiorców”) opublikowana została dokładna instrukcja wypełniania formularzy zgłoszeniowych. W razie dodatkowych pytań lub problemów z rejestracją zapraszamy do kontaktu z Urzędem Miasta Żagań: tel. 68 477 10 68.
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją